Wat ik zoal doe als ik niet eet /1

21 Aug

Goedemorgen!

Het leek me een leuk idee om je een kijkje te geven in mijn afgelopen week. En omdat woensdag zo lekker de week doormidden breekt zijn hier wat willekeurige foto’s van wat ik zoal doe als ik niet eet.

image (3)
Ik heb een enige kaartenhouder gekocht voor m’n verzameling post. Er zitten kaarten in die nog nieuw zijn, ik van (pen)vriendinnen heb gekregen of via Postcrossing. Maar het fleurt vooral je muur in één klap zo ontzettend op!
image (2)

Er staat al tijden een plankje in m’n knutselkamertje die hoog nodig aan de muur moest. En daar hangt ie nu dan ook! Dus kan ik al m’n spulletjes, die heb ik veroverd bij kringloopwinkels, eens mooi showen. Op dit plankje staan dan ook alleen maar favorietjes.

DSC05548
Zoals de ervaren Zeeslag speler onder ons op deze foto meteen ziet, word ik hier zwaar ingemaakt door vriendlief. Hij won terwijl ik nog geen geen schip op mijn radar getroffen had.
Leuke voetnoot: Dit is elektronisch zeeslag en wordt ingesproken door een échte Rotterdammer. ‘Welkom aan boord admiraal!’.

DSC05552
Op naar de markt. Dit is de grootste markt in Rotterdam, die op de Binnenrotte. Sinds ik in Rotterdam woon is dit echt een verademing. En natuurlijk vooral in de zomer, want op dit moment vind je bij elke kraam heerlijk tropisch fruit. Alles op de markt kost ook een prikkie in vergelijking met de supermarkt. Zo reist mijn moeder hier naar toe om kilo’s appels en peren in te slaan voor haar compote of ga ik aan het einde van de middag, als ze echt van alles afmoeten, op koopjesjacht

DSC05556
Het is even sjouwen, maar dan kun je er weer tegen aan!

DSC05599
Op visite bij een vriendin en dochter op de camping de Lievelinge, van zo’n naam word je toch vrolijk? Hier zaten we heerlijk met een rosé aan het meertje te genieten van de natuur.

DSC05601
Wat een rust op de camping..

DSC04833
En ik eindig met een een random foto van Mollie, omdat ze er hier zo schattig uitziet.

2 Reacties to “Wat ik zoal doe als ik niet eet /1”

  1. Daphne augustus 21, 2013 bij 2:47 pm #

    Aangezien ik niet zo’n ster in de keuken ben als jij vind ik het heel leuk om ook dit soort blogs te lezen !! Kim’s diary of de week van Kim, hihi super leuk !!!!

    • kokkimmetje augustus 21, 2013 bij 4:59 pm #

      Gouwe tip hoor, zo’n dagboek. En ook superleuk om te maken. Dus ik ga em bijhouden!

Geef een reactie

ZONDERZOOI

FOOD - COACHING - LIFESTYLE

Bee Jee kookt!

Het leukste foodblog van Nederland.

Making Really Good Food

Because sharing things is fun!

TaartTopper

Creative cake art

Chef in disguise

Easy authentic middle eastern recipes

Mama's Gotta Bake

she's bad, she's bold...and she likes sugar

maren ellingboe

recipe developer, stylist, content creator

The Moonlight Baker

It all started with a midnight brownie...

The New (Cooking) Adventures of Ole' Bill

I'm a goofball who likes to cook. These are my stories.

Katie at the Kitchen Door

Globally-inspired, seasonal recipes

Salted Kitchen

For the love of vegetables

The Hungry Artist

A blog about healthy cooking and eating with kids.

Overtime Cook

...because most of us don't have all day to spend in the kitchen!

Pease Pudding

Just another WordPress.com weblog

eggton

{salty wit + a sweet tooth}

